Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Σοκολάτας Carnation ο Μητσοτάκης δεν τόλμησε να διαγράψει τον Σαλμά!

Πάγωσαν οι οξυδερκείς ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας

Eαν ο Μητσοτάκης δεν διαγράψει τον Σαλμά θα είναι απλά Σοκολάτας Carnation και όταν θα γίνουν εκλογές θα τις χάσει από τον Τσίπρα. Ο Σαλμάς τώρα βρίσκει διάφορες δικαιολογίες να μην υπογράψει την πρόταση για σύσταση Προανακριτικής που θα ελέγξει ενδεχόμενη τέλεση του αδικήματος της απιστίας από τους κ.κ. Ανδρέα Ξανθό, Παναγιώτη Κουρουμπλή και Παύλο Πολάκη, για την υπόθεση NOVARTIS.

Από το οξυδερκές επιτελείο της Νέας Δημοκρατίας απαντώντας σε σχετικό ερώτημα κάλεσαν τους δημοσιογράφους να απευθυνθούν στον βουλευτή για ...εξηγήσεις.

«Τηλεφωνήστε στον κ. Σαλμά και ρωτήστε τον γιατί δεν υπογράφει» ανέφεραν χαρακτηριστικά ενώ από το περιβάλλον του κ. Σαλμά υποστηρίζεται ότι δεν επιθυμεί να μπει σε διαδικασία αντεκδίκησης. «Δεν θα κάνω αυτά που μου κάνουν» φέρεται να λέει ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας.
Με δήλωσή του ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας της ΝΔ, Μάριος Σαλμάς διευκρινίζει ότι δεν υπέγραψε την πρόταση του κόμματός του για τη διενέργεια προκαταρτικής εξέτασης κατά υπουργών της κυβέρνησης, «μόνο και μόνο για λόγους προσωπικής ευαισθησίας καθώς έχω παραπεμφθεί στην προκαταρκτική επιτροπή». Άλλωστε, προσθέτει, με την ουσία της πρότασης δεν έχει καμία διαφωνία.

Ολόκληρη η δήλωση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας έχει ως εξής:
«Δεν υπέγραψα την πρόταση για σύσταση ειδικής κοινοβουλευτικής επιτροπής για την διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, που κατατέθηκε από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας την 27/2/2018, μόνο και μόνο για λόγους προσωπικής ευαισθησίας καθώς έχω παραπεμφθεί στην προκαταρκτική επιτροπή για την διερεύνηση των τυχόν ευθυνών πολιτικών προσώπων για την υπόθεση Novartis. Με την ουσία της πρότασης δεν έχω καμία διαφωνία».

Πιάσε τ΄αυτό και κούρευτο. Αντε να πείσει ο Μητσοτάκης του ψηφοφόρους ότι δεν είναι όλοι οι πολιτικοί μας ίδιοι. Σκατά…

Aκολουθεί περισσότερος Σαλμάς και Novartis


Σάλος με τον Μάριο Σαλμά καθώς στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 οι Νίκος Χατζηνικολάου και Στέλιος Κούλογλου απεκάλυψαν ότι ο πρώην υπουργός επεδίωξε να μπει στο καθεστώς προστατευομένων μαρτύρων! O συγκεκριμένος υπουργός όπως προκύπτει από τη δικογραφία που δημοσίευσε το Documento διατηρούσε δεύτερο γραφείο στη λεωφόρο Κηφισίας στους Αμπελόκηπους όπου συναντούσε εκπροσώπους φαρμακευτικών!

Oπως μεταδίδει το TVXS o βουλευτής της ΝΔ και πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας Μάριος Σαλμάς είναι ο πολιτικός που ζήτησε από τις αμερικανικές αρχές να καταθέσει ως προστατευόμενος μάρτυρας για το σκάνδαλο Novartis, αλλά το FBI αρνήθηκε να τον θέσει σε αυτό το καθεστώς. Το θέμα για το αίτημα πρώην υπουργού να ενταχθεί στο καθεστώς προστατευόμενων μαρτύρων από το FBI αποκάλυψε αρχικά το Tvxs.gr και το όνομα διέρρευσε κατά τη διάρκεια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Ant1.
Όταν του επισημάνθηκε από τον ευρωβουλευτή πως αυτό αναφέρεται και στη σχετική δικογραφία της υπόθεσης, ο Μάριος Σαλμάς αποκάλυψε πως είχε συναντήσεις με αρμόδιους για τις έρευνες και ειδικότερα με τον δικηγόρο Παύλο Σαράκη, ο οποίος εκπροσωπεί νομικά τα τρία στελέχη της εταιρείας που υπό το καθεστώς του προστατευόμενου μάρτυρα έχουν καταθέσει στοιχεία στο FBI.

Σύμφωνα με τον πρώην υπουργό, συναντήθηκε μόνο με στελέχη δικηγορικού γραφείο της Ουάσιγκτον που του ζήτησαν να καταθέσει στην Αμερική ως «μάρτυρας επιβεβαίωσης» και όχι ως «προστατευόμενος μάρτυρας». Αίσθηση προκάλεσε το γεγονός πως όπως ο ίδιος ο κ. Σαλμάς ανέφερε δεν ενημέρωσε την ηγεσία του κόμματός του για τις συναντήσεις που είχε, καθώς όπως είπε οι έρευνες βρίσκονταν σε αρχικό στάδιο.

«Ας το καταλάβουν όλοι ότι στην υπόθεση Novartis είμαι στη λύση του προβλήματος και όχι στο πρόβλημα», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας Μάριος Σαλμάς, με αφορμή τον «επιπόλαιο», όπως τον χαρακτηρίζει, τρόπο που προσεγγίζεται η υπόθεση Novartis.
Όπως αναφέρει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο, δικηγορικό γραφείο στην Ουάσιγκτον και ελληνικό δικηγορικό γραφείο του είχαν ζητήσει να εισφέρει στοιχεία στην υπόθεση. «Το Ελληνικό γραφείο όταν πρωτοήρθε σε επαφή μαζί μου μού εξήγησε ότι μάρτυρας εθελοντής σε συζητήσεις με το αμερικανικό γραφείο και παρουσία του, τεκμηρίωσε ότι η εταιρεία Novartis με πολεμούσε με αθέμιτες πρακτικές, μου ανέφερε πειστικά στοιχεία που θυμήθηκα τι τραβούσα από τον πόλεμο που δεχόμουν κατά την θητεία μου. Με ρώτησε εάν έχω στοιχεία που αφορούν στην Novartis και εάν ήθελα να συνεισφέρω στην έρευνα. Του είπα ότι έχω στην διάθεσή μου πορίσματα από ελεγκτικά όργανα, τα οποία θα εισέφερα στην έρευνα και αφορούν στην Novartis και τις αθέμιτες πρακτικές της στην Ελλάδα. Συναντήθηκα μία και μοναδική φορά με δικηγόρους από το αμερικανικό γραφείο στο δικηγορικό γραφείο στην Αθήνα και εισέφερα τα πορίσματα», τόνισε.

Επίσης, αναφέρει ότι του ζητήθηκε από το δικηγορικό γραφείο στην Αθήνα να καταθέσει και στις Αμερικανικές αρχές, «όχι όμως ως πληροφοριοδότης διότι για όσους γνωρίζουν σε καθεστώς προστασίας μπαίνουν οι συμμετέχοντες στο αδίκημα, αλλά ως απλός μάρτυρας».

Όπως τονίζει ο κ. Σαλμάς, «αποφάσισα να μην πάω στις ΗΠΑ να καταθέσω, αλλά να ενημερώσω την χώρα μου. Αν χρειαστεί μπορώ να αποδείξω ότι αν ήθελα να καταθέσω στις ΗΠΑ θα μπορούσα να είχα πάει. Τέλος ας το καταλάβουν όλοι ότι στην υπόθεση Novartis είμαι στη λύση του προβλήματος και όχι στο πρόβλημα. Τελεία και Παύλα».

Ολόκληρη η δήλωση του κ. Σαλμά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ:

Η υπόθεση της Novartis είναι πολύ σοβαρή για να προσεγγίζεται επιπόλαια από τον καθένα. Όσο με αφορά.

Από την αρχή δημοσιοποίησα 2 στοιχεία.

1. Ότι μου ζητήθηκε από δικηγορικό γραφείο στην Ουάσιγκτον και από Ελληνικό δικηγορικό γραφείο να εισφέρω στοιχεία στην υπόθεση. Το Ελληνικό γραφείο όταν πρωτοήρθε σε επαφή μαζί μου μού εξήγησε ότι μάρτυρας εθελοντής σε συζητήσεις με το αμερικανικό γραφείο και παρουσία του, τεκμηρίωσε ότι η εταιρεία Novartis με πολεμούσε με αθέμιτες πρακτικές, μου ανέφερε πειστικά στοιχεία που θυμήθηκα τι τραβούσα από τον πόλεμο που δεχόμουν κατά την θητεία μου.

Με ρώτησε εάν έχω στοιχεία που αφορούν στην Novartis και εάν ήθελα να συνεισφέρω στην έρευνα. Του είπα ότι έχω στην διάθεσή μου πορίσματα από ελεγκτικά όργανα, τα οποία θα εισέφερα στην έρευνα και αφορούν στην Novartis και τις αθέμιτες πρακτικές της στην Ελλάδα.

Συναντήθηκα μία και μοναδική φορά με δικηγόρους από το αμερικανικό γραφείο στο δικηγορικό γραφείο στην Αθήνα και εισέφερα τα πορίσματα.

Μου ζητήθηκε από το δικηγορικό γραφείο στην Αθήνα να καταθέσω και στις Αμερικανικές αρχές, όχι όμως ως πληροφοριοδότης διότι για όσους γνωρίζουν σε καθεστώς προστασίας μπαίνουν οι συμμετέχοντες στο αδίκημα, αλλά ως απλός μάρτυρας.

2. Αποφάσισα να μην πάω στις ΗΠΑ να καταθέσω, αλλά να ενημερώσω την χώρα μου.

Αν χρειαστεί μπορώ να αποδείξω ότι αν ήθελα να καταθέσω στις ΗΠΑ θα μπορούσα να είχα πάει.

Τέλος ας το καταλάβουν όλοι ότι στην υπόθεση Novartis είμαι στη λύση του προβλήματος και όχι στο πρόβλημα. Τελεία και Παύλα.




https://kourdistoportocali.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: