Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Πάνος Παπαδόπουλος Υποψήφιος Δήμαρχος Μεσολογγίου - ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ




«
Ήρεμος και σίγουρος».
Αυτό απάντησα στο συνεργάτη μου που με ρώτησε πως νοιώθω για την Κυριακή που έρχεται.

…Θυμάμαι την πρώτη ομάδα των ανθρώπων που στάθηκαν στο πλάι μου, το καλοκαίρι που μας πέρασε, όταν ακόμη οι εκλογές ήταν ένα μακρινό και θαμπό ακόμα γεγονός. Άνθρωποι καθημερινοί, μακριά από κόμματα και μικροπολιτικές αντιλήψεις, πολίτες αυτού του Δήμου κουρασμένοι, απογοητευμένοι, αλλά κι αηδιασμένοι απ’ τη πορεία που είχε πάρει η πόλη. Πρόσωπα απλά, που τα βλέπεις κάθε μέρα στο δρόμο, στην αγορά, στο καφενείο και που τίποτε πάνω τους δεν μπορούσε να σε προϊδεάσει για τον εσωτερικό τους πλούτο, το απίστευτο όραμά τους για το Δήμο, την ατόφια αγάπη τους για τον τόπο τους, αλλά κι αυτή την αστείρευτη ενέργεια μέσα τους που περίμενε να εκφραστεί, να διοχετευτεί δημιουργικά, να εκραγεί με το δικό της διαφορετικό τρόπο.
Η πρώτη τους ερώτηση ήταν, τι σημαίνει για μένα η τοπική αυτοδιοίκηση κι αυτή τους η ερώτηση προκάλεσε μια μεγάλη κι όμορφη συζήτηση. Στο τέλος, αφού είχε βραδιάσει, αυτοί, οι μέχρι χθες άγνωστοι σε μένα, μου χαμογέλασαν, μου έσφιξαν το  χέρι και μου είπαν:
«Εσύ διεκδίκησε και κέρδισε τον καμβά. Εμείς θα σου φέρουμε τα χρώματα».

Απ’ την επόμενη μέρα άρχισε να βρέχει προτάσεις, εισηγήσεις και ιδέες. Πολιτισμός, Ιστορία, Αθλητισμός, Οικονομία, Αλληλεγγύη, Πρωτογενής παραγωγή, Ευρωπαϊκά Προγράμματα το τηλέφωνό μου χτυπούσε ασταμάτητα και κάθε πρωί το mail μου ήταν γεμάτο κείμενα και σχέδια. Κι όλα τους ρεαλιστικά, υλοποιήσιμα, εφικτά και όλα, μα όλα τους με στόχο τον άνθρωπο και την πόλη. Και τότε ήταν που συνειδητοποίησα βαθιά μέσα μου έναν ακόμη λόγο που κάνει αυτό τον Δήμο  ξεχωριστό:
Οι άνθρωποί του.
Αυτή η παράξενη πάστα ανθρώπων που μέσα στη ηρεμία και τη χαλαρότητά τους είναι ικανοί για το καλύτερο.
Για το Άριστο.

Με την πάροδο του χρόνου αυτή η ομάδα μεγάλωσε και δυνάμωσε σε τέτοιο βαθμό που σήκωσε όλο το βάρος του προγράμματος μας στους ώμους της. Αφουγκράστηκε τα «θέλω» και τα  «χρειάζομαι» της κοινωνίας, τα κατέγραψε και βρήκε λύσεις ακόμη και για τα πιο δύσκολα. Μαζί δουλέψαμε βράδια ολόκληρα δίνοντας έναν έντιμο και καθαρό αγώνα. Λέγοντας πάντα την αλήθεια χωρίς ποτέ να χτυπήσουμε άνανδρα και κάτω απ’ τη ζώνη. Μαζί βρήκαμε το όνομα του συνδυασμού μας «Η Κοινωνία Μπροστά». Και πως θα μπορούσε να είναι άλλο, αφού η κοινωνία ήταν το επίκεντρο και η μοναδική τροφός των ιδεών μας.

Αυτή η ομάδα έγινε η οικογένειά μου.

Μαζί παντρέψαμε τη γνώση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και το Όραμα για τον Δήμο κι ετοιμάσαμε την παλέτα με τα χρώματα της επόμενης πενταετίας.

Το μόνο που απομένει είναι ο καμβάς.

Αυτόν θα τον παραχωρήσουν οι δημότες αυτού του Δήμου την Κυριακή των εκλογών.
Και παρ’ όλο που με διακατέχει η βεβαιότητα της τελικής νίκης, αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να σας το βεβαιώσω. Θα το επιβεβαιώσουν οι δημότες με την ψήφο τους.
Αυτό για το οποίο μπορώ να σας διαβεβαιώσω όμως είναι τούτο:
Δεν υπήρξε ευτυχέστερος υποψήφιος Δήμαρχος του Δήμου της Ιερής πόλης του Μεσολογγίου από μένα.
Σας ευχαριστώ όλους απ΄ την καρδιά μου.

Πάνος Παπαδόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: