Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ του Νίκου Μουρκούση


   Με αφορμή τα όσα διαδραματίσθηκαν στο Αιτωλικό τους τελευταίους μήνες με τους Ρομά και ειδικότερα τα όσα ανυπόστατα μου καταλογίσθηκαν σχετικά με τον Βασίλη Μπέκο, αισθάνομαι την ανάγκη να διευκρινίσω τα εξής:
1.     Καταδικάζω απερίφραστα τα θλιβερά αυτά γεγονότα και σε καμία περίπτωση δεν είμαι υπέρμαχος των ενεργειών των Ρομά.
2.     Το Αιτωλικό είναι ιδιαίτερη πατρίδα μου, αφού εργάσθηκα και προσέφερα σαν γιατρός του ΕΣΥ για 30 περίπου χρόνια. Οι δεσμοί μου με τους κατοίκους του είναι στενοί και άρρηκτοι και ουδέποτε θα πήγαινα εναντίον τους.
3.     Πιστεύω ακράδαντα ότι πρέπει να εφαρμοσθεί ο νόμος και να επικρατήσει η τάξη και η ασφάλεια για όλους τους κατοίκους. Οι Ρομά πρέπει να τηρούν το νόμο όπως όλοι, ειδάλλως πρέπει να απομακρυνθούν.
4.     Το έγγραφο που έντεχνα κυκλοφόρησαν  πολιτικοί μου αντίπαλοι, μοναδικό σκοπό είχε να με πλήξει  στα μάτια της κοινωνίας του Αιτωλικού, την οποία υπηρέτησα και συνεχίζω να αγαπώ και να τιμώ. Συνυπογράφτηκε από πολλούς επιφανείς Μεσολογγίτες και αφορούσε την επαγγελματική και κοινωνική παρουσία του Βασίλη Μπέκου αποκλειστικά στο Μεσολόγγι.
5.     Δεν θα είμαι ποτέ μάρτυρας υπερασπίσεως κανενός και περιμένω, όπως όλοι, να αποδοθεί  Δικαιοσύνη.

Ι.Π. Μεσολογγίου 30/1/13
Νίκος Γ. Μουρκούσης

===================================================================

Και εμείς πιστεύουμε ότι η γη είναι σφαιρική και οι νόμοι της βαρύτητας πρέπει να εφαρμοστούν με κάθε κόστος.

  
Μ.Ε.Π

Δεν υπάρχουν σχόλια: