Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

όχι ρε, δεν το κόβουμε!!!!

Και όχι μόνο δεν το κόβουμε, όχι μόνο δεν δεχόμαστε να ακολουθήσουμε το υποκριτικό μέτρο που τάχα προστατεύει την υγεία μας, (ενώ απλά κάνει το χατίρι του πανίσχυρου lobby των ασφαλιστικών εταιρειών), αλλά αντιθέτως καλούμε και τους μαγαζάτορες της πόλης να ΜΗΝ εφαρμόσουν την οδηγία.
Όταν και αν τους δείτε να έρθουν για έλεγχο, αντιδράστε
α. κλειδώστε τις πόρτες, και αφήστε τους απ΄έξω
β. αρχίστε να τους προπηλακίζεται μέχρι να εκνευριστούν οι πελάτες σας και να αναλάβουν αυτοί την διαδικασία ξωπετάγματος
γ. αρχίστε να τους ζητάτε ευθύνες για άσχετο θέμα, στο οποίο -είναι σίγουρο- ότι δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους μέχρι να τσακιστούν να φύγουν
δ. σκεφτείτε και μόνοι σας τίποτα ντε

Διαβάστε 20 ωραίες ατάκες για τις
ευεργετικές επιδράσεις του καπνίσματος

1. Στιβ Άλεν Δεν με ενοχλεί το άσθμα μου εκτός αν είμαι κοντά σε σκύλους ή καπνό. Αυτό που θα με ενοχλούσε περισσότερο είναι ένας... σκύλος που καπνίζει.
2. Μαρκ Τουέιν Αν το κάπνισμα δεν επιτρέπεται στον παράδεισο, τότε δεν θα πάω.
3. Μπιλ Χικς Δεν είμαι μανιακός καπνιστής πια. Πλέον τελειώνω μόνο δύο αναπτήρες την ημέρα.
4. Γούντι Άλεν Θυμήσου: Αν καπνίζεις μετά το σεξ, το κάνεις πολύ γρήγορα.
5. Τζακ Νίκολσον Ο μόνος τρόπος να κόψεις μια κακιά συνήθεια είναι να την αντικαταστήσεις με μια καλύτερη.
(Εξηγεί γιατί από το τσιγάρο πήγε στο πούρο)
6. Τζέραρντ Γουέι Τα τσιγάρα και ο καφές είναι οι καλύτεροι φίλοι των αλκοολικών.
7. Ντουέιν Άλαν Χαν Το μοναδικό ασφαλές τσιγάρο είναι το τελευταίο σου.
8. Όσκαρ Ουάιλντ Το τσιγάρο είναι η πιο τέλεια μορφή μιας απόλυτης απόλαυσης. Είναι εξαιρετικό και αφήνει κάποιον δυσαρεστημένο Τι παραπάνω θέλει κανείς;
(από το Πορτρέτο του Ντόριαν Γκρέι)
10. Μισέλ Φάιφερ Συνήθιζα να καπνίζω δύο πακέτα την ημέρα και σιχαίνομαι που δεν είμαι πια καπνίστρια. Αλλά δεν θα θεωρήσω ποτέ τον εαυτό μου μη-καπνίστρια, γιατί πάντα βρίσκω τους καπνιστές τους πιο ενδιαφέροντες ανθρώπους στο τραπέζι.
11. Μαρκ Τουέιν Πάντα είχα σαν κανόνα να μην καπνίζω όταν κοιμάμαι και να μην σταματάω όταν είμαι ξύπνιος.
12. Γκράουτσο Μαρξ Θα σας πείραζε να μην καπνίσω;
14. Άγνωστος Αργά ή γρήγορα, όλοι σταματάνε να καπνίζουν.
15. Ντουέιν Άλαν Χαν Αν έφτιαχναν τα τσιγάρα και τα πούρα σε σχήμα ενός συγκεκριμένου μέρους του αντρικού σώματος, οι περισσότεροι άντρες θα το έκοβαν αμέσως. Ίσως αυτό δεν γίνεται επειδή τα πούρα μοιάζουν σε αυτό ούτως ή άλλως, και παρόλα αυτά, ακόμα βλέπεις άντρες να τα ρουφάνε σαν να χαιρετάνε, πεινασμένοι, τον σύντροφό τους που μόλις γύρισε από ένα μακρινό ταξίδι.
16. Αρτούρο ΤοσκανίνιΦίλησα το πρώτο μου κορίτσι και κάπνισα το πρώτο μου τσιγάρο την ίδια μέρα. Από τότε δεν ξαναβρήκα χρόνο για το κάπνισμα.
17. Σαλβαδόρ Νταλί Από τότε που σταμάτησα το κάπνισμα, αποφάσισα να αφήσω μουστάκι, γιατί είναι καλύτερο για την υγεία. Άδειασα μάλιστα την ταμπακιέρα μου από τσιγάρα και τη γέμισα με ψεύτικα μουστάκια, τα οποία πρόσφερα στους φίλους μου λέγοντας: Μουστάκι; Μουστάκι; Μουστάκι; Περίεργο, κανείς δεν τόλμησε να πάρει ποτέ.
18. Ανώνυμος Οι ζώνες καπνιστών στα εστιατόρια είναι σαν ζώνες ούρησης σε πισίνες.
19. Τέρι Γκιγιεμέ Το τσιγάρο είναι ένας φορητός ψυχολόγος.
20. Μαρκ Τουέιν Είναι εύκολο να κόψεις το τσιγάρο. Το έχω κάνει εκατοντάδες φορές.




το έκλεψα από το clopy-paste
ο Δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια: