Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Τι εννοεί ο ποιητής;

όπου ποιητής στην περίπτωση μας, ο άχριστος γιατρός νίκος μουρκούσης,
όταν λέει ότι " εγγυώμαι στα κομματικά στελέχη πως «εάν μου δώσετε το χρίσμα θα σας φέρω τον δήμο»
Τέτοια σιγουριά ρε παιδί μου;
Και αφού για να "τους φέρεις τον Δήμο" χρειάζεσαι το χρίσμα, τι μαγκιές είναι... αυτές, οι τάχα μου ανεξάρτητος, οι τάχα μου ανταρσίες, οι τάχα μου λεονταρισμοί.
Αφού ΔΕΝ θα κατέβεις ρε στο τέλος αν δεν πάρεις το "χρίσμα"

Και όταν λες θα σας φέρω τον Δήμο; τι εννοείς άραγες; ότι μας έχεις δεμένους; ελεγχόμενους; ότι είμαστε του χεριού του και θα κάνει μιά χαψιά; ότι επειδή έχεις πίσω σου το κόμμα που συνδιέλυσε σε αγαστή συνεργσία με το πα.σο.κ την Ελλάδα, θα γίνεις ξαφνικά από άχριστος, χρήσιμος;




ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΛΙΓΑΚΙ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ;

ο Δημοσιογράφος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σημερα το μεσημερι κατα τις 2 σε κοσμικη ταβερνα-εστιατοριο του Αιτωλικου καθοταν ο αχρΙστος ποιητης στον οποιο αναφερεστε,με προσωπικοτητα του Αιτωλικου,που ασχολειται και με τα κοινα και τα ελεγαν.Και εκει που τα ελεγαν ειπε ο αχρΙστος οτι τελικα ο Κοντος αρνηθηκε οριστικα να κατεβει,και οτι η νομαρχιακη της ΝΔ εχει βγει στη γυρα μπας και βρεθει και κανας υποψηφιος για να κατεβασει.Και εκει που συζητουσαν αυτα τα φαιδρα, τσουπ,να σου και ο δικος μας ο αχρΗστος με παρεα συνοδευομενος,και με το που συναντιουνται ο αχρΙστος με τον αχρΗστο,αφου χαιρετηθηκαν θερμα θα μπορουσα να πω να λεει ο ενας "εμαθα κατεβαινεις,καλη επιτυχια","σε ευχαριστω,ειναι βεβαιη"ο αλλος(για την ακριβεια ειπωθηκε το εξης"αν δεν βγω πρωτος τουλαχιστον θα ειμαι ρυθμιστης του δευτερου γυρου"). Και εγω εχω προτασεις για υποψηφιος περιφερειακος συμβουλος ο ενας(που ο Θεος να μας φυλαει) και "βεβαια να κατεβεις" ο αλλος,γιατι "απο δημαρχος,να πας δημοτικος συμβουλος ειναι υποβιβασμος" και να τα ακουει η πηγη μου και να νομιζει πως μιλανε για αλλη περιφερεια και για αλλο δημο ετσι που τα ακουγε και οχι για εδω...!!!