Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

ο απίθανος κ. αποστόλης 4. the star

Κάντε μου σας παρακαλώ μια χάρη πριν διαβάσετε παρακάτω.
Επισκεφθείτε μια από τις προηγούμενες σχετικές με τον απίθανο κ. αποστόλη (1) - (2) - (3) απλά και μόνο για να θυμηθείτε τη φωτό.
Την φωτό αυτή, δεν τη ανακαλύψαμε εμείς, ήταν η ΠΡΩΤΗ φωτό που εμφανιζόταν στα αποτέλεσμα "εικόνες" της google, όταν ζητούσες φωτογραφίες στο όνομα απόστολος κατσιφάρας.
Προσέξτε σας παρακαλώ το βλέμμα του, απορημένο,
Ρωτάει: αλήθεια είναι;
είμαι υφυπουργός; ΕΓΩ; (δεν μπαίνει στο κόπο να ρωτήσει - το βλέμμα εννοώ - τι υφυπουργός, σκέτο υφυπουργός, ότι να ναι, και μια σκέψη γυρνάει συνεχώς στο μυαλό του, τελικά πιάνει το σκύψιμο)
Τρομαγμένο,
Λέει: ρε σεις, μη μου κάνουνε πλάκα;
μήπως σε λίγο έρθουν μέσα και μου πουν, "έλα σήκω τώρα από την καρέκλα, τράβα πάλι στο camping".
Όμως πέρασε ο καιρός, ΔΕΝ τον σήκωσε κανείς από την καρέκλα, μέχρι ώσπου, οι σπάνιες οσφυοκαμπτικές ικανότητες του απίθανου κ. αποστόλη, (και ελλείψει άλλου διατεθειμένου να είναι υποψήφιος), εκτιμήθηκαν εκ νέου από το κόμμα του και ανακαλύφθηκε ότι αυτός είναι...
ο πλέον ικανός
να γίνει ο νέος περιφερειάρχης, κάτι σαν μικρός πρωθυπουργός της δυτικής Ελλάδας.

Ωσαννά, οι επιφανείς και άξιοι στη πυρά, δώστε χώρο στα απανταχού κομματόσκυλα

Ε, μετά από αυτό, ΕΝΤΕΛΩΣ βέβαιος πια ότι ΔΕΝ θα τον σηκώσει κανείς από την καρέκλα του, αναθάρρησε.
Χρειαζόταν νέο look, τέρμα η απορία και ο φόβος.
Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;
Είμαι από το Καλέτζι Αχαΐας ρε, ανιψιός του παιδικού φίλου και συγχωριανού του ιδρυτή του μαγαζιού ρε!!!
Δεν χρειαζόταν να πει το όνομά του, οι υπόλοιπες ιδιότητες ήταν αρκετές.
Ιδού λοιπόν το νέο look που...απαθανατίζεται στη νέα φωτό του απίθανου κ. αποστόλη, που μου έστειλε φίλος αναγνώστης και η οποία δεν κυκλοφορεί ακόμα στο διαδίκτυο όπως μας λέει.
Ένας πραγματικός star
1.νέο καδράρισμα για να κρύβεται η μικρή ατέλεια της έλλειψης κόμης
2. στόμα κλειστό, με μικρή υποψία χαμόγελου, αισιοδοξίας, όχι όμως και τίποτα χαζοχαρούμενα χαμόγελα, δεν είναι και κανένας χάχας
3. βλέμμα σταθερό και αποφασιστικό, ΔΕΝ σε κοιτάει μεν στα μάτια ΑΛΛΑ βλέπει στο άπειρο, στο μέλλον και σου ψιθυρίζει γλυκά γεμάτο υποσχέσεις,
εγώ είμαι ο ηγέτης,
εγώ θα πάω την δυτική Ελλάδα μπροστά
,
trust me

Τι ωραία αναδεικνύεται το θεληματικό πηγούνι του ανδρός, όμορφα περιποιημένο το πασοκικό μουσάκι.
Καλοδεμένη γραβάτα και καινούριο ολόλευκο πουκάμισο, τέλος το γαλάζιο με τις ρίγες απ΄τη λαϊκή και η αγραβατωσιά, είναι σπουδαίος πια.
Και αυτό ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, να φωνάζει, για να το πιστέψουν και οι άλλοι.
Όχι ότι πριν ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ, αφού ο αξιοκράτης πρωθυπουργεύων giorgakis, τον έκανε υφυπουργό, απλώς δεν τόλμαγε να το πει σε κανέναν, τουλάχιστον σε όσους τον ήξεραν, στους παλιούς συναδέλφους από το camping ας πούμε.

Τώρα όμως ... αρχίζει να το πιστεύει και ο ίδιος, ΠΡΕΠΕΙ να το πιστέψει




πουτάνα εξουσία, που δονείς τις ψυχές και ορθώνεις τη λίμπιντο φελλών και αδημιούργητων ακαμάτηδων.
Σ' αυτούς ανήκεις, σε όποιο επίπεδο και αν ασκήσε (όχι, ΔΕΝ εννοώ μόνο το νικολέωντα)
Τειρεσίας
έρχονται ΕΚΛΟΓΕΣ - ΤΙΜΩΡΗΣΤΕ τους ΕΧΡΩΜΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: