Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

ένα μικρό σχόλιο

Θα μου επιτρέψετε κι εμένα να παρέμβω με ένα μικρό σχόλιο σχετικά με τις δραματικές (sic) εξελίξεις γύρω από τον Καλλικράτη, την αυτονομία του δήμου μας και την ΝΕΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΉ ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΑΓΩΝΑ.

Καλά μας τα είπανε (λέω εγώ) μέχρι τώρα.
Και ψάρια θα μοιράσουμε εκεί στο κεφαλόβρυσο και αυγοτάραχα και ρεβανί και πίτες σπιτικές.
ΟΜΩΣ θα μοιράσουμε λέει και ένα έντυπο στους διερχόμενους οδηγούς.

το σχόλιό μου και συγχρόνως το ερώτημα μου προς την συντονιστική επιτροπή των 5.

ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΜΕ, ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ;

ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΜΕ;

ΣΕ ΤΙ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΘΑ ΤΟ ΟΡΙΣΕΙ Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ 5;

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΠΙΜΕΛΗΘΕΙ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ (ή μήπως θα το βγάλετε φωτοτυπίες) ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΜΦΙΤΑΛΑΝΤΕΥΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΥΣΠΙΣΤΟΙ ΑΚΟΜΑ ΔΗΜΟΤΕΣ ΕΑΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ;

και η τελευταία ερώτηση

ΓΙΑ... ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΙΑ;




Καρακάξα

Δεν υπάρχουν σχόλια: