Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

Blogger και ο Κώστας Χαρδαβέλας και μάλιστα με θέσεις...


Το blog του Κώστα Χαρδαβέλλα - Ιανουάριος 2010 - Λευτεριά στα blogs!
Γεια σας ηλεκτρονικοί σύντροφοι! Αυτό είναι το δικό μου blog, ο δικός μου ηλεκτρονικός χώρος όπου θα γράφω ό,τι με παθιάζε, με θυμώνει, με "φτιάχνει", με "χαλάει" ή μ'ανεβάζει στ' άστρα και δεν έχει σχέση με τα "ανεξήγητα". Γι αυτά θα τα λέμε μέσα από το editorial...
λέει μεταξύ άλλων και καταλήγει:Κλείνοντας την πρώτη μας επικοινωνία μέσα από το blog , θέλω να σας πω ένα συμπέρασμα στο οποίο έχω καταλήξει, από την σύντομη ενασχόλησή μου με το internet και την μεγάλη μου εμπειρία στην δημοσιογραφία.
Την ελεύθερη έκφραση του Διαδικτύου, την "χτυπούν" τρεις κατηγορίες ανθρώπων:
α. αυτοί που πράγματι συκοφαντούνται και δεν μπορούν να βρουν το δίκιο τους
β. αυτοί που είχαν μάθει να είναι στο απυρόβλητο του Τύπου και των ΜΜΕ, γιατί σήκωναν το τηλέφωνο και επικοινωνούσαν με εκδότες και διευθυντές για να "κόψουν" ό,τι υπήρχε εναντίον τους.
γ. αυτοί που θέλουν να εξαφανίσουν την "μαρίδα" από τον χώρο του internet , για να "κάνουν παιχνίδι" μόνοι τους. Γιατί όπως έλεγε και ο αείμνηστος Καλογήρου "είναι πολλά τα λέφτά, Άρη".
Τα λέμε...
Κώστας Χαρδαβέλλας

Σίβυλλα

Δεν υπάρχουν σχόλια: