Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ, ΑΠΑΞΙΩΣΗ και ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗ

Διαβάζω στο etoliko-news αυτό το θέμα σχετικά με την αίτηση των κατοίκων του Δ.Δ. των Φραγκουλαίικων. Τα Φραγκουλείκα, το ξέρουμε όλοι, μας βγάζουν αντιδήμαρχο και αυτός, είτε του αρέσει του ανανήψαντα νέου σύμμαχου του δημαρχούλη είτε όχι, βγάζει δήμαρχο. Παρ΄όλα αυτά όπως σημειώνει ο συντάκτης της ανάρτησης Στο Δημοτικό συμβούλιο που έγινε την 18-9-2009 (ένα μήνα μετά την υποβολή της αίτησης), το θέμα αγνοήθηκε τελείως παρόλη την σοβαρότητα του. Αυτό ζητούσαν από εσάς γαλάνη και...... φραγκούλη όταν τα Φραγκουλέικα σας έδιναν την δημοτική αρχή; Να απαξιώσετε τους κατοίκους; Να γράψετε στα παλαιότερα των υποδημάτων σας το αίτημα τους; Όσο για σας αγαπητοί μου σύμβουλοι της αντιπολίτευσης να ξέρετε ότι ο χρόνος σας τελείωσε. Τέλος το χάιδεμα και τα carton. Είστε το ίδιο ανάξιοι και πουλημένοι με αυτούς. Θυμηθείτε κύριε σταράμο ή κύριε βασιλείου ή ο οποιοσδήτε άλλος θα ηγηθεί του σχήματος σας στις επικείμενες δημοτικές εκλογές, ότι από εμάς θα έχετε την ίδια αντιμετώπιση που θα έχουν και αυτοί. Επιτέλους παίζεται τόσα χρόνια με την νοημοσύνη μας, στηρίζοντας με κάθε τρόπο αυτή την άθλια δημοτική αρχή. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ αυτή η συναλλαγή.
Αγαπητοί μου συνδημότες, επειδή οι ερχόμενες δημοτικές εκλογές θα είναι πάρα πολύ σημαντικές για τον τόπο μας, φροντίστε να θυμάστε όλα αυτά. Ολον αυτό τον εμπαιγμό. Γιατί θα προσπαθήσουν να σας παραπλανήσουν και πάλι, θα προσπαθήσουν για μια ακόμα φορά να σας υφαρπάξουν την ψήφο σας. Την τελευταίο στιγμή θα σας πουν ψέμματα. Θα σας τάξουν να διορίσουν εσάς η τα παιδιά σας. Θα πεί ήμουν μόνος μου ο ένας, αλλά το ίδιο θα πει και ο άλλος, θα παίζουν με τη νοημοσύνη σας λέγοντας σας "δεν φταίω εγώ αλλά εκείνος. Εγώ προσπάθησα". ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ. Θα λένε για μια ακόμη φορά ψέμματα. Να τους στείλετε εκεί που τους αξίζει. Μακριά από την δημοτική εξουσία.


Κασσάνδρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: