Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ

Είχαμε προβλέψει τον ενδιαφέροντα διάλογο και ιδού. Κατέφθασε στην ηλεκτρονική μας θυρίδα απαντητική επιστολή. Είναι ενυπόγραφη, αλλά εμείς πιστοί στην αρχή της ψευδωνυμίας, διαγράψαμε το όνομα και βάλαμε την υπογραφή που θα δείτε. Δεν ζητάμε συγγνώμη για αυτό, γιατί είναι αρχή του ιστολογίου μας.
Εξ’ άλλου δεν είναι καθόλου δύσκολο να διαβάσει κανείς την πραγματική υπογραφή.
Το μήνυμα
Κύριοι του Αιτωλικό Μ.Ε.Π.
Δημοσιεύεται ένα σχόλιο στην ανάρτησή σας, Μήνυμα για τον Νίκο Γαλάνη το οποίο υπογράφει κάποιος άγνωστος σε εμένα με το ψευδώνυμο «Το φάντασμα του Νίκου Γαλάνη». Θεωρώ ότι έπρεπε να το έχετε διαγράψει, αλλά αφού δεν το κάνατε με υποχρεώνετε να σας στείλω αυτή την επιστολή.
Αυτός που υπογράφει (και είμαι πεπεισμένος ότι δεν είναι ο ίδιος ο Νίκος Γαλάνης), μιλάει για κάποιον υποτιθέμενο διωγμό μου. Τον παρακαλώ πολύ να εξηγήσει δημοσίως, για να μάθω και εγώ από πού εκδιώχθηκα και πότε. Με επέλεξε ο ίδιος ο Δήμαρχος ….
σαν μέλος της Δημοτικής επιχείρησης του Δήμου μας, την οποία και υπηρέτησα με ιδιαίτερη έφεση για δυο χρόνια (χωρίς ποτέ να διαχειριστώ και φυσικά να αμειφθώ ούτε με ένα ευρώ, αντιθέτως ξόδεψα προσωπικά μου χρήματα σε αρκετές περιπτώσεις). Συνεργάστηκα με όλους τους Συλλόγους του Αιτωλικού και των Δημοτικών Διαμερισμάτων, με τον Πρόεδρο της επιχείρησης, με τα μέλη της (Κώστα Σταράμο και Δημήτρη Καρέτσο) αρμονικότατα, και πρωτοστάτησα σε σειρά διοργανώσεων οι οποίες κατά την ομολογία των περισσότερων συμπολιτών μας ήσαν επιτυχημένες. Στο διάστημα που υπήρξα μέλος της Δημοτικής επιχείρησης, μου ζητήθηκε και έκανα σωρεία προτάσεων και κατέθεσα πλήθος εισηγήσεων για μελλοντικές δράσεις που αφορούσαν στην ανάπτυξη. Σε κοινή συνάντηση των Συλλόγων της περιοχής μας, τον Μάιο του 2008 που βρισκόταν και Δήμαρχος Νίκος Γαλάνης, με συνεχάρη ενώπιων των 15 παρισταμένων για την συγκεκριμένη εισήγηση μου, που αφορούσε το Πολιτιστικό Καλοκαίρι της προηγούμενης χρονιάς, αλλά και άλλες γενικότερης μορφής δράσεις. Αποχώρησα με δικιά μου απόφαση από τη Δημοτική επιχείρηση (αυτό μπορεί να σας το διαβεβαιώσει ο τότε πρόεδρος της, Δημήτρης Καραδήμας), πέρυσι στο τέλος του Καλοκαιριού, όταν δεν τηρήθηκαν (ή τηρήθηκαν ελλιπώς) -για λόγους που δεν αφορούν την παρούσα επιστολή-, οι οικονομικές συμφωνίες που είχαν προγραμματιστεί, απέναντι στους Συλλόγους του Δήμου μας, με αποτέλεσμα να βρεθώ προσωπικά εκτεθειμένος (γιατί είχα δώσει την προσωπική μου διαβεβαίωση ότι θα τηρηθούν), σε ανθρώπους με τους οποίους με συνδέει φιλική σχέση. Από τότε πέρασε αρκετός καιρός και εγώ συνεχίζω να δραστηριοποιούμαι μέσω του Πολιτιστικού Συλλόγου του οποίου είμαι ενεργό μέλος, να συμμετέχω στην συλλογική του προσπάθεια, και να απέχω συνειδητά από τα πολιτικά πράγματα του τόπου. Για κάποιο λόγο όμως, άγνωστο σε μένα, βρίσκομαι ξαφνικά σε κάποιο στόχαστρο. Πέρασα δυο φορές από «ανάκριση» από άνθρωπο του Δημαρχείου τον οποίο δεν θέλω να ονομάσω, εάν συμμετέχω στη συντακτική ομάδα του blog σας. Χρειάστηκε να δώσω εξηγήσεις, για να αποδείξω τα αυτονόητα, και από ότι φαίνεται δεν ήταν επαρκείς. Εξήγησα και στις δύο «ανακρίσεις» πως θα ήταν δυνατόν να γνωρίζω τα δημοσιευόμενα πράγματα, και το «πόρισμα» ήταν ότι δεν θα μπορούσα, με δεδομένο ότι από την αποχώρηση μου και μετά, δεν ήρθα στο Δημαρχείο για οποιοδήποτε λόγο, και δεν διατηρώ στενή φιλική σχέση με κανέναν από τους Δημοτικούς συμβούλους, (πλην του Δημήτρη Καραδήμα με τον οποίο συνεχίζουμε να διατηρούμε αραιή φιλική επαφή), από τους οποίους θα μπορούσα να έχω τέτοιου είδους πληροφορίες.
Για όλους τους παραπάνω λόγους θεώρησα την επίθεση προς το πρόσωπό μου, τουλάχιστον άδικη και αήθη.
Tώρα κάποιοι επανέρχονται, δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει τι ακριβώς επιδιώκουν.
Έχω την αίσθηση ότι γινόμαστε μάρτυρες μιας τακτικής εξιλαστήριου θύματος και λάσπης, άρα λογικά θα ακολουθήσουν και άλλου τέτοιου είδους στοχοποιήσεις. Δεν θέλω να δώσω συνέχεια στο θέμα, αλλά να σας παρακαλέσω να μην δημοσιευτεί πάλι άρθρο, σχόλιο ή οτιδήποτε άλλο αφορά στο πρόσωπό μου, γιατί τότε δεν θα είμαι τόσο κόσμιος, και θα αναγκαστώ να ζητήσω νομική προστασία. Και επειδή είναι σαφής ο τόπος από τον οποίο προήλθε το εν λόγω σχόλιο, και επειδή πιστεύω ακράδαντα, ότι ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΙΚΟ ΓΑΛΑΝΗ, αλλά από έναν όροφο πιο κάτω, ξέρω που θα πρέπει να απευθυνθώ.
Και τελειώνω ως εξής: Κύριοι του Μ.Ε.Π. συνεχίστε αν θέλετε να παίζετε το ενδιαφέρον και επικίνδυνο παιχνίδι σας, όποιο σκοπό και αν εξυπηρετείτε και ότι και αν επιδιώκετε, φροντίστε όμως να μην σπιλώνονται άλλοι για λογαριασμό σας.
……………………………… (εδώ ήταν η υπογραφή που διαγράψαμε)
(Αυτή είναι η ψευδώνυμη υπογραφή που επιλέξαμε).
Ο ψηλός με το πούρο.
Υ.Γ. σας παρακαλώ πολύ, να μην θεωρήσει κανείς, ότι «αν και δεν ονοματίζεται τσίμπησε, άρα αυτός είναι», γιατί δεν κυκλοφορούν πολλοί στο Αιτωλικό, με την περιγραφή που υπάρχει στο δημοσιευμένο σχόλιο.
Σας παρακαλώ να δημοσιευτεί αυτούσια η επιστολή μου.


Για την αντιγραφή
Ο Γραμματοσυλλέκτης

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου ρε ψηλέ. πάντως δε θα βγεις εσύ χαμένος από την ιστορία. αστους νς λένε ότι θενε.
φίλος σου

Ανώνυμος είπε...

FATUS OLUS PSILE

Ανώνυμος είπε...

aeraaaaa

Ανώνυμος είπε...

Ψηλέ ψηλά το κεφάλ! Οι άνθρωποι το μόνο που ξέρουν να κάνουν καλά είναι να πετούν λάσπη! Γνωστή άλωστε η τακτική τους! Για να καλύψουν την ανικανότητά τους δεν διστάζουν να στοχοποιούν συμπολίτες μας.

Ανώνυμος είπε...

Επειδή δεν δημοσιεύσατε το μήνυμα μου γιατί μάλλον δεν σας άρεσαν οι λέξουλες που χρησιμοποίησα, το διατυπώνω αλλιώς. όποιοι και αν είστε, πως θα σας βρω να μπω στην ομάδα σας, για να ξεσπάω και εγώ μαζί σας;

Ανώνυμος είπε...

Ψιλέ συνέχισε απτόητος, για να σε χτυπήσουν θα πρέπει να σε παρακαλέσουν πρώτα να κατέβεις. Ούτε εσύ μπορείς όμως να τους αγγίξεις, γιατί αυτοί, λόγο αναστήματος μπορούν και κρύβονται πίσω από το πρώτο σκαλοπάτι. Α ρε δΗΜΑΡΧΕ γίγαντα!

''Μη ενεργοί Πολίτες'' είπε...

Μπορείς, όπως ξεκίνησαν και άλλοι συντάκτες του Μ.Ε.Π. πριν μπουν στην ομάδα, να στέλνεις θέματα με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, και σιγά σιγά θα μπει στην ομάδα. Όπως καταλαβαίνεις είναι θέμα ασφάλειας. Ασε δε που είμαστε ήδη πάρα πολλοί
Συντακτική ομάδα Μ.Ε.Π.