Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

ΚΑΙ μισό ΜΠΡΑΒΟ του ΚΩΣΤΑ

Έφτασε η πληροφορία στα αυτιά μου.
Εργάτες καθαρίζουν την ανατολική παραλία.

Ξεκίνησα κατά κει.
Πράγματι εργάτες, βρισκόντουσαν στο μέρος που είχα φωτογραφήσει, και δούλευαν.
«Από πού είστε ρε παιδιά», ρώτησα απ’ έξω, απ’ έξω, για να μην καρφωθώ κιόλας.
«Απ' του Μισουλόγγ» μου λένε, «μας έστειλε ου Σταράμους, για να καθαρίσουμι ιδώ».
Ειλικρινά σας μιλάω, ευχαριστήθηκα μέχρι συγκινήσεως.
Το blog μας κατάφερε να κάνει κάποιον να κινηθεί, κάποιον να ενδιαφερθεί.
Ζήτω και πάλι ζήτω.
ΜΠΡΑΒΟ ΚΩΣΤΑ, σκέφτηκα, κάτι άκουσες, κάποιο μήνυμα έφτασε στα αυτιά σου, μας διαβάζεις λοιπόν.
Ναι θα μου πείτε, αλλά γιατί μισό το ΜΠΡΑΒΟ, πάλι γκρινιάζεις;
Όχι, το μπράβο μου πάει ολόκληρο, αλλά το τελικό αποτέλεσμα, δεν δικαιώνει την προσπάθεια που έγινε.
Η παραλία παραμένει βρώμικη.
Αυτοί φίλε μου Κώστα που τους ανέθεσες την δουλειά, δεν την έκαναν, σε κορόιδεψαν.
Τράβα τους λοιπόν το αυτί και ξαναφέρτους, να την τελειώσουν. Κάνε μόνος σου μια βόλτα και θα το διαπιστώσεις.
Αλλά το ΜΠΡΑΒΟ, είναι ΜΠΡΑΒΟ έστω και μισό, μέχρι να ολοκληρώσεις… τη δουλειά.
Αυτό ζητάμε από την δημοτική μας αρχή, να κάνει την δουλειά της.

paparazzi

Δεν υπάρχουν σχόλια: