Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ;;

Χθες απογευματάκι, παίρνω το καφεδάκι μου σε καφετέρια της πόλης με φίλους και δίπλα μας είναι άλλη παρέα που συζητούν αρκετά έντονα. Ξέρετε τώρα την κακιά συνήθεια που έχω να στήνω αυτί και έτσι για άλλη μια φορά δεν κρατήθηκα και επιδόθηκα σε λαθρακοή. Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα λίγο γιατί δεν ήξερα ποιο αυτί πρέπει να τεντώσω γιατί ήταν πίσω μας, ούτε αριστερά ούτε δεξιά και έτσι τελικά έβαλα το αριστερό γιατί είναι πιο μεγάλο και ακούει καλύτερα. Ένας εξ΄αυτών δήλωσε λαύρος φίλος και σύμμαχος του δήμαρχου (τέλος πάντων δεν θα το σχολιάσω, όλοι μας έχουμε ελλατώματα, εγώ πάντως για μια χαρά άνθρωπο τον έχω), και έλεγε μεταξύ άλλων για την ανανδρία που μας διακατέχει και δεν λέμε ότι γράφουμε επωνύμως και τότε ο δήμαρχος θα μας κανόνιζε κατάλληλα και κατά πως μας έπρεπε.
Αγαπητέ μου φίλε, πάλι βρίσκεσε σε λάθος μήκος κύματος. Γιατί δηλαδή αν ήξερε ποιοί είμαστε θα μας κανόνιζε και τώρα δεν μας κανονίζει; Τι θα άλλαζε αν είμαστε ο Γιώργος Παπαδόπουλος ή Μαρία Παπαγεωργίου. Το θέμα ΔΕΝ είναι ποιοί τα γράφουμε, ΑΛΛΑ τι γράφουμε. Ο Μπρούνος έγραψε επώνυμα για.... τα 3.000.000 ευρώ και χτυπιόταν ο Φραγκούλης ότι θα του κάνει μήνυση και το αποτέλεσμα ήταν τελικά να φτάσουν να λένε "έλα μωρέ ο Νιόνιος τα γράφει γιατί...." και στο γιατί προσθέστε ότι αιτιολογία και ότι απαξιωτικό θέλετε εσείς. Αυτό σημαίνει θα τον κανονίσει;
Άρα λοιπόν το πρόβλημα δεν είναι τι γράφουμε, αλλά να βρείτε ποιοί είμαστε για να βρείτε τρόπο να μας απαξιώσετε. Εγώ δέχομαι ότι οι 6-7 άνθρωποι που αποτελούμε την συντακτική ομάδα των Μ.Ε.Π. είμαστε όλοι μας φαιδροί και ανόητοι. Γιατί δεν είδαμε ΜΙΑ έστω, διάψευση από την πλευρά της δημοτικής αρχής; Γιατί δεν είδαμε μια ανοιχτή συγκέντρωση πολιτών με πρωτοβουλία του δήμαρχου όπου θα απορρίψει με στοιχεία τις δικές μας φαιδρότητες και ανοησίες. Εγώ προσωπικά δεσμεύομαι ότι σε περίπτωση που γίνει αυτή η ανοιχτή συγκέντρωση και τα στοιχεία που θα παρουσιαστούν, απορρίψουν έστω και ένα απο τα θέματα που έχω αναρτήσει, θα σηκωθώ ευθαρσώς, θα πω εγώ είμαι ο Τειρεσίας και θα ζητήσω δημόσια συγγνώμη από τον δήμαρχο. Αυτό δεν είναι ΠΡΟΚΛΗΣΗ σε καμία περίπτωση, είναι ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ προς τον δήμαρχο.
Τελειώνοντας απευθύνω το παρακάτω μήνυμα για τον δήμαρχο σαν ύστατη προσπάθεια συννενόησης.
Δήμαρχε (βλέπεις ότι το γράφω με Δ και όχι με δ) ο αντιδήμαρχος σου σε συζήτηση που είχε λίγο πριν τον Ντολμά, είπε "ο Δήμαρχος δέχεται επίθεση από αναρχικούς" και προφανώς σε έχει πείσει γι΄αυτό. Δήμαρχε, δεν δέχεσαι επίθεση από εμάς, από αυτούς που έχεις δίπλα σου δέχεσαι επίθεση, η ανικανότητα τους είναι που έφερε την πόλη σε αυτό το σημείο. Αναρχικός είναι αυτός που δεν σέβεται τις αρχές, τους νόμους, την ομαλή λειτουργία του πολιτεύματος. Σε τι από όλα αυτά μας βρίσκεις εμάς; Ποιό νόμο δεν σεβαστήκαμε; πως παραβιάσαμε το πολίτευμα; Ενώ οι συνεργάτες σου; οι σύζυγοι των συνεργατών σου; οι χορηγοί σου; Ψάξε λοιπόν αλλού να βρεις αναρχικούς. Σου ασκούμε κριτική γιατί είσαι δημόσιο πρόσωπο και οφείλεις να την δεχτείς να την ακούσεις. Στο έχω γράψει πάλι, αυτά που γράφουμε είναι αυτά που συζητάει όλη η πόλη όπου κι αν είναι οι δημότες. ΕΣΥ ΑΠΟΚΟΠΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΑΤΟΡΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ. Απομακρύνσου λοιπόν από αυτούς τους συνεργάτες, βρες ικανότερους, σκύψτε πάνω από τα τεράστια προβλήματα της πόλης και σώσε οτιδήποτε αν σώζεται. Αλλά πείτε την αλήθεια, ζητήστε την συνδρομή των δημοτών, οι Έλληνες είναι συναισθηματικός λαός, αν διακρίνει την αλήθεια θα είναι πάλι δίπλα σου. Τι ζητάμε; Το αυτονόητο. Την ανάπτυξη της πόλης μας, την δική μας ψυχική ανάταση, το όραμα που σου εμπιστευτήκαμε. Ο λαός της πόλης σου έκανε την τιμή σε εσένα προσωπικά να σου δώσει δεύτερη τετραετία, εσύ τι τιμή τους έκανες; να αφήσεις ανεξέλεγκτη την αυλή σου να απαξιώσει αυτούς που σε τίμησαν. Ο λαός όμως εσένα εμπιστεύτηκε.



Τειρεσίας

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σιγά βρε παιδιά μη κάνετε το Δήμαρχο και ήρωα. Δεν κάθεστε να κάνετε και λίγο σέξ μαζί του μπας και τα βρείτε; Και αν τα βρείτε εσείς, εμάς μας ρωτήσατε αν θέλουμε να τον ξαναδούμε στα μάτια μας; Θα αποδεχόμουν να καθίσω και να συζητήσω μαζί του μόνο στη περίπτωση που θα αποδεχόταν ότι όλα αυτά που έκανε ήταν από βλακεία και πείνα. Δεν συγχωρώ κανέναν που μου έχει φάει τόσα χρόνια από τη ζωή μου και των παιδιών μου. Κάποτε όταν κάποιοι χαρίζανε τα Ίμια στους Τούρκους, βουλευτής του ίδιου κόμματος είπε σε συνέντευξη ότι, ο βλάκας είναι χειρότερος από τον ανάξιο, γιατί τον ανάξιο τον παραμερίζεις, ο βλάκας είναι ανίκητος. Αυτός στο τέλος θα μας ζητήσει και τα ρέστα να μου το θυμηθείτε. Εσείς θέλετε να τα φορτώσουμε όλα στο Φραγκούλη και τη Τσίντζου; Εμ’ δεν πέφτει κανείς πλέων στη παγίδα. Δήμαρχε για να γελάσουμε σε βγάλαμε, μας έχει φάει η ανία και είπαμε να γελάσουμε λίγο, αλλά εσύ το πήρες στα σοβαρά βλέπω, ότι κάτι κάνεις. Ο γελωτοποιός μας είσαι που πλέων μας έχει κουράσει, πιαστήκανε τα τσαούλια μας από τα γέλια, άντε τράβα στο καλό και με ησυχία.